Wachtlijst: De praktijk werkt niet met een wachtlijst. Omdat wij u zo snel mogelijk willen helpen, streven wij er naar om u binnen 1 werkdag in te plannen voor uw eerste afspraak.
Directe toegankelijkheid Fysiotherapie: vanaf 2006 is de fysiotherapeut direct toegankelijk voor een screening en aanvullend beleid. Dit betekent dat een verwijzing ban een huisarts of specialist niet meer noodzakelijk is. De eerste keer dat u bij ons komt wordt er een gesprek met u gevoerd en een korte screening waarna er gekeken wordt of u bij ons op de juiste plek bent met u klachten.
Afmelden: Indien uw afspraak om welke reden dan ook niet door kan gaan, dient u dit 24 uur voor de afgesproken behandeling telefonisch aan ons te melden. Wanneer dit niet gebeurd, zijn wij genoodzaakt om de behandelprijs bij u in rekening te brengen. In overleg met uw fysiotherapeut kan bij ziekte of bij onvoorziene omstandigheden van deze regel worden afgeweken.
Wachttijden: de fysiotherapeuten werken zoveel mogelijk op tijd. Graag zouden we dan ook van u verwachten dat u op tijd komt zodat we genoeg tijd hebben om u te kunnen behandelen
Kwaliteit: De fysiotherapeuten die werkzaam zijn in onze praktijk staan geregistreerd in het kwaliteitsregister van het KNGF.
Waarneming: Om er voor te zorgen dat uw behandelproces niet wordt verstoord, nemen collega’s binnen de praktijk voor elkaar waar tijdens vakantie, studie of ziekteverzuim/.
Stagiaires: De praktijk biedt studenten van de opleiding fysiotherapie de mogelijkheid om stage te lopen binnen onze praktijk. Deze stagiaire wordt altijd aan een fysiotherapeut gekoppeld die hem of haar zal begeleiden tijdens het onderzoeken en behandelen van een patiënt. Van te voren wordt altijd uw toestemming gevraagd.
Hygiëne: We verwachten van u als patiënt dat u de persoonlijke hygiënische regels in acht neemt en zorgt voor een goede lichaamsverzorging. De praktijk zorgt voor voldoende schone handdoeken en onderlakens.
Klachten: Indien u niet tevreden bent of een klacht heeft over uw behandeling van uw fysiotherapeut of een van de andere personeelsleden, kunt u dit melden aan een van de fysiotherapeuten of de praktijkhouder. Uw klacht zal worden behandeld conform de richtlijnen van de KNFG.
Eigendommen: De praktijk is niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van uw persoonlijke eigendommen.
Tarieven: voor tarieven en limieten zie de pagina Tarieven en vergoedingen.